Bilgisayardan cep telefonuna şarkı nasıl yüklerim

ben bilgisayardan ceptelefona şarkı yüklemek istiyom nasıl oluyo güzelce anlatabilirmisiniz?lütfen

49 yorum

#1Admin28/12/2010, 20:06

Bilgisayardan cep telefonuna şarkı nasıl yüklerim? hakkinda saglikli bilgi uygun yönetici arkadas tarafindan verilecektir.

#2UsTBo8xo028/12/2010, 20:09

Bilgisayardan cep telefonuna şarkı yüklemenin bir kaç yolu var;

1.Bluetooth;
Bilgisayarınızda ve aynı zamanda cep telefonunuzda bluetooth özelliği mevcut ise bluetooth bağlantısı ile dosya aktarımı yapabilirsiniz.
not: Masaüstü pclerde genelde bluetooth olmaz bu yüzden bluetooth aparatı kullanmanız lazım.Usb bluetooth aparatı vb.

2.Hafıza kartı;
Cep telefonunuzda hafıza kartı mevcut ise bu hafıza kartını yine bir kart okuyucu aparatı ile Pc ye bağlayabilir ve dosya aktarımı yapabilirsiniz.

3.Veri Aktarım Kablosu
Genellikle Dijital fotoğraf makinelerinde bulunan bir özellik olan veri aktarım kablosu bazı cep telefonları ile kullanılabiliyor.Tabi cep telefonunuz bu özelliğe uyumlu ise zaten kabloyu takacak bir girişi vardır.Bu kablonun bir ucunu pc de ki usb bağlantısına bir ucunu telefona takarak dosya aktarımını gerçekleştirebilirsiniz.

Şimdilik aklıma gelenler bu kadar.İnşaAllah işinize yarar.

#3nuran5700028/12/2010, 20:12

bılgısayardan telefona nasıl sarkı yuklenır

#4sisi28/12/2010, 20:19

bilgisayardan kızılötesili telefona nasıl şarkı yollanıyor

#5gareksi28/12/2010, 20:21

bakınız

#6monaroza28/12/2010, 20:29

telefonunuzun üreticisinin özel ürettiği pc ile telefonun bağlantısını sağlayan yazılımı bilgisayarınıza kurarsanız ve bilgisayarınıza kızılötesi irda donanımı alırsanız bilgisayardan kızılöteli telefonunuza istediğinizi atabilirsiniz ancak kızılötesi hem hız bakımından hemde aktarımlar ve kullanımı bakımından çok zahmetli diyebiliriz bu nedenle telefonunuzda usb kablo desteği var ise usb kablo alarak bilgisayara bağlanmasını sağlamanızı tavsiye ederim

#7ayse melek28/12/2010, 20:38

arkadaşlar hafıza kartından bilgisayara müzik atabiliyorum ama bilgisayardan hafıza kartına atamıyorum arkadaşlar bilgisayardan hafıza kartına müzik yüklemek istiyorum ama hiç bu konularda bilgi edinmiş değilim lütfen güzelce anlatırsanız sevinirim lütfen.. iyi günler

#8MelissaHudgens28/12/2010, 20:41

elf marka cep tlf na nasıl müzik yükleyebilirim

#9ecrin28/12/2010, 20:48

WINDOWS MEDİHA PLEYIR DAN TELEFONUMA NASIL MÜZİK YÜKLENİR

#10sevdaatak28/12/2010, 20:51

telefonuma müzik yüklemek istiyorum

#11armadilloreklam28/12/2010, 20:58

Bluetooth veya telefonunuza ait USB kablosu ile aktarım yapabilirsiniz.Lütfen bir üstteki mesajları inceleyiniz.

#12pelin0028/12/2010, 21:06

kullandığım telefon samsung e250 ama bilgisayardan telefona sarkı atmak istiyorum disk yazmaya karşı korumalı diyor napmalıyım yardımcı olursanız sevinirim

#13bas belasi28/12/2010, 21:12

arkadaşlar bilgisayardan samsung telefona nasıl şarkı atabilirim kızıl ötesi ile lütfen bilenler yardım etsin

#14livanur28/12/2010, 21:15

yha hafıza kartına şarkı nerden atabilirim

#15nermin28/12/2010, 21:21

bn hfıza kartına bilgisayardan müzik aktarmak istiyom.ama koruma diye bişi warmış onu nsl kaldırmam qerekiyo?..

#16SheK!L28/12/2010, 21:26

bilgisayarıma şarkı yüklemek istiyorum yükleyemiyorum virüs uyarısı geliyor her zaman

#17numune0928/12/2010, 21:34

bende bu soruyu soruom sizlere cvp nedir

#18Hatice28/12/2010, 21:36

nokıa 3600 modeli nasıl telefon yüklenir

#19selinisik28/12/2010, 21:42

bilgisayardan telefonumua kablosuz nasıl şarkı atabilirim

#20zagaaaaaaaaaa28/12/2010, 21:49

ban telefonuma şarkı gönderecem interneten ama nasıl bilmiyorum
bana yardımcı olusanız çoksevinirim tşk

#21yamur28/12/2010, 21:51

..

#22alerjik28/12/2010, 21:54

arkadaşımın tlf bilgisayarımdan müzik nasıl gönderirim

#23BELGIN28/12/2010, 21:57

netbook tan cep telefonuna müzik yüklemek istiyorum,ama pc min menüsü almanca ve ben almanca bilmiyorum.bu yüzden resimli anlatabilirseniz sevinirim.

#24meral3428/12/2010, 22:05

yha arkdşlar ben pcden telefona şarkı göndermek istiyorum ama olmuyo detaylı bi şekilde anlatırsanız sevinirim. şimdiden tşklr

#25Nicole28/12/2010, 22:13

kablom var pc ye takıyorum yeni donanım taktınız falan çıkıyo ama nerden yüklicem şarkıyı ??

#26ayse28/12/2010, 22:16

blutut veyatta usb kablosu yardımcı olabilir arkadaşlar.ben bilgisayar mühendisiyim bunları biliyorum.

#27lacivert28/12/2010, 22:21

nokia6300 markalı telfon war nasıl müzik atacagımı bilmiyorum ara koblosuda yoq

#28nursen7728/12/2010, 22:27

hafıza kartına eşref ziya ağlama karanfil şarkısını yüklemek istiyorum

#29penalope28/12/2010, 22:35

bilgisayardan hafıza kartına şarkı nasıl yüklerim

Bilgisayardan micro bellek kartına nasıl müzik yükleyebilirim

Son Düzenleyen Misafir; 10-12-2009 @ 23:08.

Sebep: Mesajlar Otomatik Olarak Birleştirildi

#30Olcayada28/12/2010, 22:41

tefona nasıl müzik yüklenir

#31gulsahbozcan28/12/2010, 22:44

telefona şarkı gönderme

#32umutcanim28/12/2010, 22:48

nasıl şarkı atarım okul çocuğu

#33gulsah urus28/12/2010, 22:52

arkadaşlar veri kablosu var ama takınca yeni donanım bulundu diyo onun için tlfonun driverınımı indirmak gerekiyor acaba……

2 haftadır araştırıyorum ama birşey yokkkkk……

#34klmn43928/12/2010, 23:00

dosya aktarımı nasıl yapılacak

#35Graphicdesigner28/12/2010, 23:08

ben pc den sarkı yuklemek istiyon ama hafıza kartı hata veriyor hafıza kartını biçimled,m sarkı veya bi dosya atmıyor nasıl yapabiliim bunu

#36selda_0628/12/2010, 23:15

phılıps9@9w cep telefonuma yüklediğiğm müzikleri açamıyorum
sorun nedir bilen varsa söylesin lütfen

#37nbaskale28/12/2010, 23:24

Nereleren müzik yükleyebilirim?

#38chivalrouss28/12/2010, 23:29

yaa offfff benm tel.6210 pc dem müsic atıcam ama olmuyorr lütfen yardımm ediinnnnnn

#39totoku28/12/2010, 23:32

yha bilgisayardan telefonuma sarkı atcam ama atamıyorum yardımcı olurmusunz bana telefonumun modeli adı samsung sgh-m620 acaba kablo olmadan atabilirmisn nasıl oluyo yani

#40eftelya28/12/2010, 23:38

bn anlmdm nrml hafıza kartını bilgisayara takıyorm nasl kopyalıycamı blmiyrm bi yardmcı olsanız

#41ilayda723528/12/2010, 23:44

ben arkadaşıma şarkı atmak istiyom

#42elma8028/12/2010, 23:50

telefona nasıl müzik yüklenir?????????

#43NeFeS28/12/2010, 23:56

arkadaslar smsungE 250 ye nasıl sarkı yükleye bilirimmmmm?????????*

#44Karakiz29/12/2010, 00:03

şimdi hafıza kartını telefon kutunun içinden çıkan o büyük kartın içine tak daha sonra o kartı bilgisayara tak otomatik kullan die bişi gelcek tmm mı orda dosyaları görüntüleye bas daha sonra senin hafıza kartın çıkcak ordan müziklerinin kayıtlı olduğu dosyaya gir daha sonra bilgisayarda ki müziklerin klasörünü aç istediğin müziği sürükle kendi telefonun klasörüne

#45sudiye29/12/2010, 00:09

evet benim telefonumd samsung d600 kablosuz nasıl müzik atabilirim

(((ULAŞ)))

#46BENNU29/12/2010, 14:30

bende cep telefonuma şarkı yüklemek istiyordum tşk ler arkadaslar burda tüm bilgiler var artık bende telefonuma sarkı yükleyebilirim

#47semet20/10/2012, 16:43

yaaa bilgilerden birşey anlamadım yapmaya çalıştım yapamıyorum telefonum nokıa

#48nurcan topcu11/04/2013, 07:22

merhaba bırac gundur tlfbılgısayardan muzık atamıyorum bluetoohtan sarkı yukleyemıyorum tlf onceden yuklerdım ama busefer olmuyor.tlf nokıa6700s yardımcı olurmusunuz

#49nurcan topcu11/04/2013, 07:22

merhaba bırac gundur tlfbılgısayardan muzık atamıyorum bluetoohtan sarkı yukleyemıyorum tlf onceden yuklerdım ama busefer olmuyor.tlf nokıa6700s yardımcı olurmusunuz

Yorumuzunu Ekleyin

Üye Adı:
E-mail:
Website:
Yorum:

Diğer YazılarAna Sayfa

Çanakkale Savaşını Anlatan Fotoğraflar

Çanakkale Savaşını Anlatan Fotoğraflar(0)

Çanakkale Savaşını her yönü  ile anlatan en güzel resimler 1915-16 yılları arasında gerçekleşen ve tarihimizdeki en şanlı zaferlerden biri olan Çanakkale savaşına ait tarihi fotoğraflar:

Necmeddin İmad Kimdir Kısaca Hayatı

Necmeddin İmad Kimdir Kısaca Hayatı(0)

Evliyalardan Necmeddin İmad Kimdir Necmeddin İmad On ikinci ve on üçüncü asırlarda Anadolu’da yaşayan velîlerden. Kayseri’de yaşamış olan Necmeddîn İmâd hazretlerinin hayâtıyla ilgili ayrıntılı bilgi yoktur. Necmeddin İmad Ancak Halvetiyye yolu ileri gelenlerinden olduğu ve 1224 (H.621) senesinde Kayseri’de vefât ettiği bilinmektedir. Kabri Kayseri’nin KalenderhâneSerçeoğlu mahallesinde ve HüseyinBey Hamamı karşısında olup, ziyâret edilmektedir.

Derimiz Suyun Altında Neden Büzüşür?

Derimiz Suyun Altında Neden Büzüşür?(0)

Derimiz Neden Suyun Altında Büzüşür? İnsan vücudu neredeyse su geçirmezdir. Vücudumuz sebum adında su geçirmez bir yağ ve mum karışımı üretir. En fazla sebum kafa derisi ve yüzümüzün üstünde bulunur.Bu yüzden en çok bu bölgeler yağlanır. Avuç içlerimizde ve özellikle ayaklarımızın altında sebum maddesinden fazla olmadığı için daha az su geçirmezlerdir. Küvet yada havuzda uzun

Pir Murad Baba Kimdir Kısaca Hayatı

Pir Murad Baba Kimdir Kısaca Hayatı(0)

Pir Murad Baba Kimdir ? Doğum yılı : 1915, vefatı: 11.11.2009 Annesi Güllü H tûn; Samsun’da medfun. Babası, Ömer Baba; Köy kabristanında. Pir Baba Hazretleri’nin hayatını sürdürdüğü yer; Gümüşhane ilinin Kelkit-Köse İlçesi’ne bağlı, eski ismi Şurut olan bugünkü adıyla Kabaktepe olarak bilinen köy, tarihte Seyyid Ahmed Baba ÇAĞIRGAN Hazretleri adına kaydedilmiş, bir vakıf köyüdür. Kabaktepe

Muhammed Ömer Kimdir Kısaca Hayatı

Muhammed Ömer Kimdir Kısaca Hayatı(0)

Muhammed Ömerin Hayatı Hakkında Bilgiler Molla Muhammed Ömer 1996′da Taliban’ın Kabil’i ele geçirmesiyle Afganistan’ın büyük bir kısmı tarafından devlet başkanı olarak tanınan; ama uluslararası alanda Birleşmiş Milletler ve Birleşmiş Milletler üyesi birçok ülke tarafından devlet başkanlığı tanınmayan Afganistan eski devlet başkanı. Taliban’ın lideri.

Devamı
















Sponsors



İletişim

Sosyal networks

Gözde Kategoriler

Gizlilik Bildirimi © 1997-2013 odin.net Tüm hakları saklıdır. Site Haritası